nedjelja, 25. studenoga 2018.

Stanley Kubrick

Stanley Kubrick na snimanju filma 
Stanley Kubrick je bio američki filmski redatelj, scenarist i producent. Uložio je puno truda u svoje filmove. Na nekima je i sam radio zvukove ili tako nešto... Steanley Kubrick je rođen 26.srpnja 1928. u židovskoj obitelji. Njegovi roditelji su bili imigranti austrijskog-rumunjskog i poljskog podrijetla. Dok je bio mali volio je šah, slikati sa fotoaparatom.Tako je i počeo se baviti filmovima. Pohađao je školu u 2. svjetskom ratu. U srednjoj školi se bavio sa slikanjem i tako je zavolio svoj posao. Imao je supruge: Christiane Kubrick, Ruth Sobotka, Toba Metz. U svom životu je napiso mnoge knjige: npr. Drama & Shadows...  I neke filmove: npr. Oči širom zatvorene, Poljubac ubojice, strah i želja, Lolita i mnoge druge. U svom životu je imao puno uspjeha. Preminuo je 7. ožujka 1999. u Childwickbury Manoru. 

Broj komentara: 7:

  1. Sviđa mi se post i tvoj trud.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super sviđa mi se tvoj blog zato što si napisala puno informacija

    OdgovoriIzbriši
  3. U OVOM POSTUSAM PONO NAUČIO O NJEMU

    OdgovoriIzbriši
  4. Super blog .Jako zanimljivo .

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično odlično sviđa mi se tvoj blog i ovaj post je jako zanimljiv.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobar blog, lijepo dizajniran i u ovom postu sam naučio puno o toj ososbi.

    OdgovoriIzbriši

Stanley Kubrick

Stanley Kubrick na snimanju filma  Stanley Kubrick je bio američki filmski redatelj, scenarist i producent. Uložio je puno truda u ...